неділя, 3 січня 2010 р.

Вчені випробували точність Інтернету






091206132729_ballons226Американське агентство оборонних досліджень за допомогою десяти червоних повітряних куль провело дослідження точності поширення інформації через Інтернет.


Агентство (DARPA) запустило кулі у десяти різних місцях у США.


Понад 4 тисяч груп взяли участь у змаганні, метою якого було точно встановити місцезнаходження усіх куль.


Конкурс і 40 тисяч доларів виграла команда Масачусетського Технологічного інституту.


Речниця Агентства сказала, що вчені також намагалися дізнатися чи можуть бути соціальні мережі, такі як Твітер та Фейсбук, надійними джерелами інформації.


ДАРПА, яке є частиною міністерства оборони США, тісно пов’язане з інноваціями. Воно відіграло важливу роль у створенні самого Інтернету.


Адже мережа виникла на вимогу уряду США як шлях до поширення та отримання доступу до інформації у випадку катастрофічних подій.


Через 40 років після створення Інтернету ДАРПА хоче вивчити чи можна використовувати соціальні мережі, які мають десятки мільйонів користувачів, як надійне джерело інформації для надання інформації уряду у випадку лиха на території США.


За матеріалами Української служби BBC




0 коментарі:

Дописати коментар