Американське агентство оборонних досліджень за допомогою десяти червоних повітряних куль провело дослідження точності поширення інформації через Інтернет.
Агентство (DARPA) запустило кулі у десяти різних місцях у США.
Понад 4 тисяч груп взяли участь у змаганні, метою якого було точно встановити місцезнаходження усіх куль.
Конкурс і 40 тисяч доларів виграла команда Масачусетського Технологічного інституту.
Речниця Агентства сказала, що вчені також намагалися дізнатися чи можуть бути соціальні мережі, такі як Твітер та Фейсбук, надійними джерелами інформації.
ДАРПА, яке є частиною міністерства оборони США, тісно пов’язане з інноваціями. Воно відіграло важливу роль у створенні самого Інтернету.
Адже мережа виникла на вимогу уряду США як шлях до поширення та отримання доступу до інформації у випадку катастрофічних подій.
Через 40 років після створення Інтернету ДАРПА хоче вивчити чи можна використовувати соціальні мережі, які мають десятки мільйонів користувачів, як надійне джерело інформації для надання інформації уряду у випадку лиха на території США.
За матеріалами Української служби BBC
0 коментарі:
Дописати коментар