Досвідом роботи ділиться Беринда Марія Михайлівна, директор Бучацької СЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Видатні діячі нашої держави завжди приділяли виняткову увагу формуванню розумового потенціалу українського громадянства, вважаючи, що тільки еліта може просувати суспільство і державу до висот досконалості. Тому на це в нашій школі звертається особлива увага. Зокрема, задоволенню різнобічних запитів учнів, розвиток і реалізацію їхньої обдарованості забезпечується широкою мережею роботи гуртків, індивідуальних занять педагогів з обдарованими дітьми, залучення обдарованих дітей до роботи в малій академії, в проведенні науково – дослідницької та пошукової роботи, участю обдарованих дітей в різних конкурсах, семінарах, конференціях та у Всеукраїнських олімпіадах з навчальних предметів починаючи з I етапу і закінчуючи IV.
У нашій школі поставлено мету формування життєво компетентної особистості, забезпечення учнів високим рівнем якості освіти, створення умов для повноцінного розвитку їхніх здібностей, обдарувань, талантів, збереження здоров’я, самореалізації у власній успішній життєвій творчості, робота зі здібними та обдарованими дітьми спрямована на впровадження технології життєвого супроводу, систематизацію навчальної та виховної діяльності .
Хоча домінантну роль в організації навчального – виховного процесу продовжує відігравати класно – урочна система, то сам урок, основна форма організації навчально – пізнавальної діяльності учнів, все більше втілює особистісно зорієнтований підхід, за яким на першому місці для вчителя є учень. І саме для виявлення й підтримки особливих здібностей учнів, індивідуальної обдарованості здійснюються переорієнтація навчального процесу на активні методи, залучення вчителів та учнів до дослідницької діяльності, проектування розвитку особистості учнів.
Процес виявлення обдарованості дітей в нашій школі здійснюється поетапно.
Великого значення надаємо розвиткові індивідуальних творчих здібностей кожного. Крім індивідуальних бесід з школярами, допомоги їм у підготовці до олімпіад, конкурсів, проведенню в класі годин тематичного спілкування, на яких намагаємося спонукати учнів до розвитку їхніх загально навчальних знань і вмінь. А також формувати потяг до творчості, естетичні смаки, прагнення вдосконалювати власні здібності.
У нашій школі впродовж багатьох років склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї і школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки, особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу.
Для успішної роботи з обдарованими дітьми у надурочних планах вчителів передбачається цілеспрямована робота з кожною обдарованою дитиною. Практикуємо на уроках самостійні творчі завдання, роботи пошукового характеру, поєднуємо навчальні знання з науковим пізнання: науковим пошуком істини, експериментуванням, спостереженням у природі, синтезом і аналізом природних явищ.
Формуючи творчий потенціал учня вчитель сам має бути неординарною творчою особистістю.
Щоб виявити й допомогти учневі розвинути інтелектуальні та творчі здібності, природні задатки, сформувати творчу особистість в школі зараз діє так звана шкільна програма «Творча обдарованість» де по місяцях складено і виконується план програми.
Перед тим, починаючи з 2000 року було складено заходи по виконанню програми «Обдарована дитина на 2000-2005рр-і учитель 20010 роки» відповідно до Указу Президента України.
Останні декілька років педагогічний колектив посідає в рейтинговій таблиці серед середніх шкіл району І місце по кількості призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад.
Кількість призерів зростає з роком в рік. 2008-2009 н. рік, ми йдемо вслід за гімназією по кількості призерів, 2009-2010 р.,те ж саме , обігнали і колегіум, і Бучацький ліцей.
Цей рік є урожайним і на призерів ІІ етапу олімпіад ( 30 ), і на місця в області - 5 місць, серед них: 1-І,2-ІІ, 2-ІІІ.
Це є праця, старанна, посильна для колективу, який я очолюю, бо в ньому є багато творчих, працьовитих , відданих учительській справі педагогів.
Декілька слів про матеріальні та моральні заохочення учнів-переможців.
На Новий рік даруємо призерам цінні подарунки, в кінці року нагороджуємо грамотами, на святковій лінійці учнів вітає вся школа. А ще путівки – нагороди в Артек –міжнародний дитячий табір, Молода гвардія.
Найбільше дітей з нашої школи відпочиває і в Артеку, і Молодій гвардії –за останні 5 років:
Артек - 21 чоловік
Молода гвардія -11 чоловік
Заради цього хочеться жити, працювати, творити.
Вчителів, що досягли успіхів в роботі з обдарованими дітьми - преміюємо більше при розподілі премій, при атестації беремо до уваги всі досягнення в роботі, представленні до нагородження грамотами різного рангу.
пісні:"Шкільне кохання" і "Шкільний рок-енд-рол" теж требуло поставити ,
ВідповістиВидалитиадже це СТОЛИЦЯ ЗАПРОШУЄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не СПОРТЕ !!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиДуже добре накреслені графіки, цікаво хто їх робив,
ВідповістиВидалитиМарія Михайлівна була однією із улюблених вчителів ! її енергія, почуття гумору, нестандартне мислення ( як на радянські часі ) завжди робили її уроки очікуваними. Поважаю її як вчителя, жінку і колегу. Часто згадую її методи, коли проводжу свої уроки; а англійська (предмет Марії Михайлівні ) - моя друга мова... Keep it up, Mrs Berynda !!!!! Well done !!!! We are proud to be your pupils !!!
ВідповістиВидалитиТак,слушне зауваження...Тепер фото з конкурсу."Столиця запрошує "також вже є...
ВідповістиВидалити