четвер, 4 червня 2009 р.

Полюбив мене і помер за мене…

buchach,buchach news

У час Великого посту, ми повинні задуматися над своїм життям, знайти помилки, зробити висновки та настановитися на виправлення поганих вчинків.

Також у цьому нам допомагає і Хресна дорога, на якій щоп’ятниці та щосереди співпереживаємо страждання Ісуса.

Проте не лише в храмі ми відбуваємо цю молитву. Наприклад, у п’ятницю, 10.04, у приміщення актового залу Бучацької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 , глядачі мали змогу послухати Хресну дорогу молодої письменниці Інни Швидкої, яка родом з с. Переволока Бучацького району.

Дійство підготував літературний гурток «Поетична світлиця» під керівництвом викладачів української мови та літератури Мельник Мирослави Василівни та Калавур Надії Михайлівни. Якби там не було, які б турботи і печалі були поза приміщенням залу, проте кожен присутній відчув ту благодать, Господню присутність, яка сколихнула найчутливіші струни людської душі.

Рядки скорботи, пісні печалі, і світла радість в очікуванні Христового воскресіння… Святий кюре з Арсу сказав чудові слова : « Страждати з любов’ю – означає перестати страждати». І справді. Так, ми сумуємо і співпереживаємо з Христом, але це світла скорбота, адже опісля смерті настає життя. На Хресній дорозі учні показали себе справжніми християнами, які з щирою любов’ю відкривають своє серце для Ісуса. Опісля відбувся діалог за участю філософів, знавців Святого Письма, літературознавців та читців.
Завдяки їм присутні мали змогу задуматися над одвічними Не можна не згадати й про «коло радості»,притчу, яка також є своєрідним символом любові : до абатського монастиря приходить чоловік з гілочкою винограду для воротаря, і дарує її йому в знак вдячності. На цьому гроно не закінчує свою дорогу : воротар відносить його настоятелеві, той кухареві, і так виноград, передаючись із рук в руки, повертається до того ж воротаря. Здавалося б, одне гроно винограду, а скільки радості воно принесла кожному, хто отримував її в дарунок!
Задумаймося над питаннями : Хто я ? Для чого прийшов у цей світ? Що таке справжня любов? Що значить бути християнином? Скільки корисної інформації почерпнули глядачі!

А на завершення попросили, звертаючись до розп’яття : « Ісусе мій єдиний, навчи мене любити так, як Ти любиш мене, навчи мене любити свого ближнього як саму себе і виконати Твою волю!»
Небесний Отче! В ім’я Ісуса Христа, Твого єдиного і улюбленого Сина, верни нам любов, спаси Своїх дітей!

Ірина Андрейців

hd4

hd5

hd6

hd25

1 коментар: