неділю, 21 березня 2010 р.

Переможці конкурсу «Столиця запрошує» побували в «Артеку»

lazurniyУчасниці Бучацької студії "Перлина" Пендзей Марта Та Михайлюк Галя побували в "Артеку" як переможці конкурсу "Столиця запрошує". Дівчатка діляться враженнями про те, як вони провели відпочинок у Криму.

Пендзей Марта:

Ось уже третій рік у нашому місті діє вокально - хореографічна студія «Перлина».

martaБагато дітей з нашого району весело проводять свій час , вчаться співати та танцювати у даній студії . В тому числі і я, Пендзей Марта, вже третій рік відвідую заняття по вокалу в цій студії під керівництвом чудової жінки і прекрасного педагога по вокалу – Данкевич Наталії Михайлівни . За роки відвідування студії „Перлина” ми побували на багатьох конкурсах та фестивалях вокального мистецтва. Це - Київ, Ялта, Одеса та ін. Зокрема, особисто я у складі групи „Дивограй „ побувала у січні місяці цього року в Києві на вокально-хореографічному конкурсі «Столиця запрошує «, де ми зайняли друге місце . Завдяки чому я та Михайлюк Галинка мали змогу, як переможці конкурсу, побувати у міжнародному дитячому центрі «Артек» з 6 по 26 лютого 2010 року.


МДЦ «Артек» розташований у чарівному куточку України на південному березі Криму . Крим зустрів нас у останній зимовій місяць весняною погодою. Поселили нас у таборі під назвою «Лазурний», в якому відпочивали діти зі всіх куточків країни: Луганська , Полтави, Закарпаття , Львова, Рівненщини, Вінниці. Оскільки ми поїхали відпочивати під час навчального року, то у будні дні відвідували заняття у школі, до якої нас возив автобус, оскільки добиратися до школи було далеко. Школа у МДЦ „Артек” велика і нова. Класи обладнані сучасною технікою, уроки проводили досвідчені педагоги. Викладання велося російською мовою , проте ми все розуміли. Діти із заходу України допомагали дітям зі сходу з українською мовою , а вони в свою чергу помагали нам з російською. У вільний від навчання час ми ходили у басейн, кінотеатр, різні музеї, побували ми і в дельфінарії, кожен день ходили на прогулянки до моря , а також майже кожен день нам організовували різні конкурси та змагання . З дитячого центру „Артек” я привезла море вражень, багато позитивних емоцій , а також дві грамоти за 1 місце у творчому конкурсі „Ведучі шоу - програм” та за участь у конкурсі „Вокалісти” гала- коцерту „Мозаїка талантів” .


Хочу ще декілька слів написати про людину, без сприяння якої ми не змогли б поїхати в табір. Це наша директор школи №2 – Беринда Марія Михайлівна.


Михайлюк Галя:


galyaВ нашому рідному місті Бучач віднедавна діє вокально – хореографічна студія Перлина. Ось уже 2 роки я, Михайлюк Галя,з великим задоволенням відвідую цю студію. Вокалом зі мною та іншими учнями займається чудова вчителька, спеціаліст своєї справи – Наталія Михайлівна Данкевич. Завдяки їй,та нашим спільним зусиллям нас запросили прийняти участь в конкурсі “Столиця запрошує” у місті Києві. Дорогою до столиці ми хвилювалися, адже це був перший конкурс на такому рівні. Столиця нас зустріла привітно. Всіх конкурсантів поселили в комфортабельний готель. На другий день наша група “Дивограй” виступала з піснею “Рок – енд - рол”.Зал нас зустрів гучними оплесками та усмішками. Не дивлячись на велику кількість конкурсантів, ми зуміли здобути жадану перемогу. За цю перемогу Бучацький відділ у справах молоді та спорту, а саме, Храбровська Лілія Степанівна, нагородила нашу групу двома путівками в МДЦ ”Артек”. Одна з цих путівок дісталася мені.


Я з великою радістю та цікавістю поїхала в ”Артек”. Дні,які я провела в таборі, були неперевершеними!!! Я побувала в ”Дельфінарії”, в різних музеях Криму, зустрічалася з однолітками інших таборів. Поряд з екскурсіями, ми займалися також в різних гуртках, відвідували артеківську школу .Час,проведений в Криму, пролетів дуже швидко. Я з великою кількістю позитивних вражень повернулася додому.


Від щирого серця я вдячна своїй вчительці – Данкевич Наталії Михайлівні за її працю та наполегливість. Адже завдяки їй ми здобули цю перемогу і я мала можливість побувати в таборі моєї мрії!!!

0 коментарі:

Дописати коментар